fars dag

Japp, idag är det alla pappors dag. Så, hur ska jag spendera denna högtidliga dag? Den blir nog rätt så trist tror jag, ska åka till farmor och farfar en liten stund och fika sen och så måste jag räkna matte med. Men hur fel känns det inte att plugga på en söndag? Känns nästan som att det går mot reglerna att plugga på helgen eftersom helgen trots allt är till för att man ska vara ledig från skolan.
Jag ville åkt till värnamo idag för att köpa en jacka, men mamma sa att jag skulle till vmo på efterbesök med knät på tisdag så då ska vi kolla efter jacka också, så ska jag köpa en skjorta med för det är jag mycket sugen på. 
Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv ;D ha det !
 

anton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0