gott med ost :)

Idag har skolan varit bra, känner att jag är nöjd just nu. Det är bra :P
Jag har kommit på att jag verkligen älskar ost! Det är väldigt väldigt gott :). Innan satt jag och bara hyvlade och käkade i typ 7 minuter, haha, fetto! Men det får man vara om man tränar flitigt, och det gör jag. Fast en sak som är lite konstig är att jag går ner i vikt när jag slutar träna. Det beror nog på att musklerna försvninner säger min mamma :P, sålänge jag inte blir lika spingkig som jag var för något år sedan, så är jag nöjd! Förra gången jag skadade mig, gick jag ner två kilo. Benet var inte lika degigt som nu och det skillde 3 cm på benen, men två kilo muskler försvann från mitt ben? Tänk nu då, denna gången skillde det 4.5 cm i omkrets på benen. Snacka om att jag har degben nu asså, haha, det är jätte roligt att ta på. Speciellt om man jämför med det tränade benet..
Satt och kollade på karnevalbilderna från när 89:orna var med, Alnäs och Josse. Jag tycker att det ska bli skitkul faktist! Vi har bestämt redan nu att vi ska vara med byggklassen :P. Vår klass spek07b med bara tjejer (3 killar) och deras klass med bara killar. Det blir nog super! Dessutom är vi en sån klass som går in för allt också, haha och det är lite extra roligt.


Spek07b, jag va glad ;D hah
nattinatti!
-M


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer bli shiiiitkul ;)

2008-11-05 @ 13:01:42
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Piggelingroggen =)

Det kommer väldans häftigt ;)

2008-11-05 @ 20:43:52
URL: http://jhjelmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

erkänn. jag hade fan adlrig tillåtit mig bli kär i nån kändis. är redan tillräckligt svartsjuk av mig haha

2008-11-05 @ 22:13:29
URL: http://johnana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0