irriterad

Jag är irriterad, kan inte säga varför men har ont i huvudet och det bidrar nog stort till saken. Och denna gången är det inte bara för att jag inte har ätit, för det har jag. Jag gillar inte att vara irriterad, men så blir det ibland om man går runt och stör sig på saker. Jag är helt enkelt inte på humör just nu. Det gjorde ju inte saken bättre att min långa tumnagel rök av och att mitt örhänge gick sönder.
jaja, skit samma. Imorgon är det skola till halv 2, helt okej, på kvällen är det träning och innan det ska jag försöka räkna lite matte. Hoppas den här veckan går lika fort som den förra.
Var hos Farmor och farfar innan idag och fikade, de va inte så kul för båda två var sjuka och hostade som satan. Farfar är gammal och klen så han orkade nästan inte hosta verkade det som. Nu ska dom iaf flytta från huset till en lägenhet i smålandsstenar, för farfar kommer inte upp till övervåningen längre och dom behöver knappast hela huset. Jag tycker synd om dom, mest farfar för han tycker själv att han är för gammal och så har han ont överallt. Sedan är det synd om farmor också, hon tar hand om farfar och ger honom sprutor och mediciner och allt vad det är, lixom vad ska hon göra när farfar försvinner? Hon har ju bara honom att pyssla om.. Nu är farfar 88 år och jag hoppas på att han är en riktig seging, han är så rolig :P. Och så har han ju redan klarat sig igenom 4 hjärtinfakter så varför inte lixom.
Usch, nu fick jag nästan lite dåligt samvete, nu har jag skrivit i samma inlägg att jag blir mer irriterad för att mitt örhänge går sönder, så skriver jag i nästa rad om farfar som har ganska så mycket större problem. Fy på mig och sluta klaga, jag är glad som mår bra, eller iaf allt utom knät mår bra.
nu ska jag sova!
-Mikaela

Kommentarer
Postat av: Giang

SMÅLANDSSTENAR! Då får du ju ringa mig när du ska åka och hälsa på dem för då får du komma förbi mig också ju !! :D

2008-11-10 @ 09:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0