ljuvliga sömn!

Hejsan! Igår gick jag i skolan till halv fyra, var hos sjukgymnasten och hoppade sedan av vid skolan. Jag och anton gick hem till mig och käkade och myste lite :). Halv åtta var det dags för träning för min del, och för anton också, en halvtimme efter. Var där och körde fingerslags 21:an med skille (orkar inte förklara vad det är) och gjorde lite styrka. Vi hade även box i skolan, det tycker jag är ganska kul. I alla fall så har jag träningsvärk idag på grund att jag och mimmi brukar gå in för det ganska så ordentligt :P.
Denna dag började med att jag vaknade och var sjukt trött. Har nog faktist aldrig varit så trött en skoldag. Började med specialidrott och slutade med företagsekonomi. Men på svenskan kom min räddning!
-Idag ska jag läsa en bok för er, och det kommer att ta hela lektionen.
Yes!, tänkte jag och tog min chans. Gosade till luvan och la mig utslagen över bordet, somnade gott och blev sedan väckt ur min härliga skönhetssönm av nina, som tydligen också hade somnat och var tvugnen att väcka mig när hon vaknade ?! :P Slutade halv fyra och hjälpte sedan cissi att träna lundåkertjejerna, det va helt okej. Då ringde anton och frågade vad jag gjorde, och sa att han skulle in till sporthallen just då. Eftersom min träning började klockan 6 så stanande jag där istället för att åka hem i 40 min, kändes lite onöigt. Vi kollade lite på Antons söta lillasyster Alice som var på gympa. Sedan var det styrkerummet som gällde i en timme, det va jobbigt! Träningsvärken lär fortsätta imorgon, men det är rätt så gött.
Imorgon är det parken som gäller! :) mysiga tjejer kommer till mig och vi ska ha kulkulkul! :)

-over and out
-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0