Lördag

Idag har jag varit uppe och kollat på volleyboll på min kusin som spelade i gislaved. Det var inte så jätte kul, men man måste ju.. Dagen ska spenderas med hårfärgning, färga utväxten och lägga i brunt på ngt sätt, vet inte hur men det blir nog bra.
Igår kollade vi på idol som vanligt, :P jag tycker att det va ganska rätt person som åkte ut. Dock lite synd att Lars skämtade bort det så, för han är ganska bra annars tycker jag.
I morgon ska jag upp till Falköping och kolla på volleyboll, hoppas att få träffa bland annat julia (som skulle varit min sambo). Men hon skulle inte komma upp förrens på kvällen. Matchen är vid 5 så då kanske hon har kommit upp :).
Jag har kommit på en sak, att när man vet att någon är borta och man värkligen inte kan träffas, så saknar man den mycket lättare. Det är lite konstigt, för om vi säger att anton hade varit hemma men vi inte hade träffats så hade jag kanske inte saknat honom lika mycket som jag gör nu. :P En sak som är säker är i alla fall att det kommer bli jobbigt att vara utan honom i tre hela veckor..
-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0