lussekatter :)

Tjena! härlig dag, har varit hos sjukgymnasten och varit och handlat med mor. Idag har jag endast haft specialidrott och matte som vanligt, men på matte lektionen snackade jag och mimmi hela tiden om uppgiften 1162 för vi fattade inte den. Satt iaf och snackade om den ett tag, så när mattelektionen var slut gick vi ner och jag skulle lämna en grej i Dans fack, och ser 1162 igen. Denna gången på en sådan där liten liten skylt som står ovanför varje dörr och hiss. Frågan är då varför jag kollade just på den? Det var ju inte precis som att jag gick och letade på alla dess småsmå skyltar över varje dörr, det va inte ens meningen att få syn på den. Sådant tycker jag är lite roligt, precis som om det hade en mening på något sätt.
Menmen som sagt var jag och handlade innan och kände världens godaste doft, nämnligen lussekattsdoften. Doften kom från förbutiken och jag tvingade självklart mamma att köpa några :D. Det är något jag verkligen inte tyckte om när jag var mindre men som jag i stort sätt älskar nu. Ganska konstigt att man kan ändra sig så, det finns faktist ganska så mycket som man tycker om nu som man inte tyckte om när man var mindre.
Idag ska jag åka ut till anton :) ska bli kul,jag gillar att vara ute hos honom för det är så mysigt. Det gör ju inte saken sämre heller att han är bäst och att hans familj är hur trevlig som helst! :)
Lussekatterna fick mig att tänka på lucia , här är en bild från lucian i 9:An och kolla in mitt långa hår!!


- Glad mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0