Måndag

Idag är det måndag IGEN! Veckorna går ju as fort nu, helt sjukt. I alla fall så går alltid mina måndagar jätte fort, vilket är bra. Just nu sitter jag och kollar på one three hill och innan det sov jag till gossipgirl och halva desperate housewifes. Älskar verkligen att sova efter skolan :D
I lördags var det partajj, vi var hos hanna innan och hade kul, sedan vid halv tio någon gång tror jag gick vi till folkan där Nadjas och Beccas fest tog plats. Hann hälsa på alla och då kom Ellen fram och frågade efter hennes vin. Självklart hade jag ju glömt det hos hanna så det var bara att traska dit och hämta det. Väl tillbaka i folkan hade nästan alla gått där ifrån, snällt lixom :O. Och så slutade musiken att fungera så alla drog till Abro. Där fungerade musiken och alla var goa och glada. Vi var kvar bland dom sista och jag vet faktist inte vad klockan var men mellan 03.00 och 03.30 åkte jag och anton hem med hjälp av taxi.
Söndagen såg väl så gott ut som en slappdag. Låg i soffan, anton åkte hem, var hos sofia, skrev svenska och käkade pizza :D. Japp, det var mina två helgdagar.


alla bilder finns på facebook

-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0