spela? ja tack!

En sak som jag tror alla tycker om att känna är när man har presterat något, att man själv känner att man har gjort något bra. Det kan vara i det man har som intresse eller hobby, tex en sport. Det känns så jäkla bra att känna att man kanske har spelat väldigt bra i en match eller känner att det gick så jäkla bra på träningen. Den känslan saknar jag. Jag vill kunna vara med på träningen och känna att man gör något bra ibland och inte minst på matcherna, då man får sån adrenalin på insmashningen så att man inte vill något annat än att börja spela. Eller hur peppad man blir när man får till en riktigt bra smash eller mottagning. Det är faktist ganska konstigt att man kan bli så peppad över en sådan sak. Men fasen vilken härlig känsla det är! Nu är jag så sugen på att spela så jag tror jag dör! Mycket volleybollsnack nu, men det får ni stå ut med;)
Imorgon är det bad första timmen, gött, då kan man ligga kvar i sängen till 20 i åtta typ :P
Nu är min mage hungrig, dags för mat! :) , igen..

-mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår precis hur du menar!

2008-11-19 @ 19:57:40
URL: http://nad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0