stäng av vattnet!

För en sisådär 30 minuter sedan satt pappa och skulle fixa med det sista på rören i badrummet. Plötsligt hör vi : STÄNG AV VATTNET!!! Och hör vatten spruta. Pappa blev blöt och jag och mamma fick oss ett gott skratt. Är inte det en sådan där typisk pappa som ska klara allting själv och så går det åt helvete? Haha. Nä men så är det faktist inte, pappa kan det där, men det är faktist kul när det blir som det blir ibland ;).
Idag har dagen varit bra, fick mina kläder. Så till er som jag har sagt att jag ska ha en rosa tröja på lördag, så har jag ändrat mig, den var inte riktigt lika lång som jag hade tänkt mig. Dagen har dock varit ganska så sysslolös, lite tråkigt, men har iaf träffat anton en liten,liten stund i sporthallen innan min träning och det var det bästa på den här dagen faktist. Närheten av honom kan förgylla en hel dag :) sådeså!

god natt!
-Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0