stövlar, ja tack!

Tjena vad tiden springer iväg, redan fredag imorgon. Skönt! Mina torsdagar brukar alltid gå skit sakta, men det gjorde den inte idag. På svenskan har vi börjat skriva berättelser, de ska handla om döden. Jag gillar inte riktigt det, men måste man så måste man. Jag valde iaf rubriken brev till en död bland de som fanns att välja på.  Får se om jag lyckas komma på ngt bra, idag satt jag iaf typ 40 minuter av lektionen och försökte komma på en början, jag lyckades. Problemet är bara att den ska vara klar på måndag, så får ta hem och skriva.
Imorgon slutar man ju halv tolv som vanligt :D, kanske ska ta mig upp till skocompaniet och looka ut efter nya stövlar, för det är jag i stort behov utav. Mina läcker in vatten och det är inte speciellt behagligt kan jag itne påstå men det beror på hur vädret ser ut också, vill itne cykla dit i regn precis.

Buona serra!
-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0