Vad är meningen med att vara anonym?

Idag har jag , sara och nina redovisat vår nydesignade brödrost ;D. Det gick prima, fick även fika som Hanna,Catrin och Elin hade bakat. Eftersom att några i vår klass bakar varannan tisdag tillsammans med A klassen. Om en liten stund ska jag snart gå ut med hunden och efter det är det träning som gäller.
Idag hade jag tänkt att publicera en anonym kommentar jag fick på bloggen idag:
Postat av:

du förtjänar inte anton

2008-11-25 @ 15:35:32
För det första tycker jag det är otroligt konstigt att skriva något sådant med tanke på att andra folk inte har med mig och Anton att göra. För det andra bryr jag mig inte så mycket när jag inte vet vem som har skrivit det och för det tredje tycker jag att alla får tycka som dom vill men vad är meningen med att skriva anonymt?. Skit samma, kul att folk orkar lägga ner energi på att bry sig om mig och anton. haha.
Jag tror att det var jag och sara som satt och pratade om det igår faktist, att vi tycker det är helt okej lixom att säga saker eller tycka si och så, men då ska man också våga stå för det om någon skulle fråga eller om det skulle komma upp i en diskution. Inte för att det hörde hit men kom på det när jag skrev raderna innan.
Igår tränade jag benet ganska mycket känner jag, träningsvärk som satan! :p Men det är bra, då vet jag att det blir bättre. Nu ska jag ge vovven mat och gå ut med honom. Ha det bra gott folk!

Passar bra med en bild på min snygging idag ! :)
-Mikaela

Kommentarer
Postat av: Ellen

Låter som någon är avundsjuk Mikaela;)

2008-11-25 @ 19:33:01
Postat av: Igor The Man :D

Mikaela det är jag som har skrivit eftersom ja hade tänkt o ragga på anton så ja va lite svartsjuk över att du har fått honom;):D:D:D:D



pusshejleverpastej

2008-11-25 @ 21:35:25
Postat av: Elin

Men tack hörrö :D då ska du se den irl! Så fint :)

2008-11-25 @ 21:48:02
URL: http://gustafssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

äsch skit i såna iiiidddddis :)

2008-11-27 @ 23:21:24
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0