torsdag

Nu är jag gladare, har nämnligen fått i mig lite mat :D. Tordagar är så jäkla sega och som grädde på moset hade jag inte ätit något alls idag typ!!Så då blir jag på dåligt humör och vill spy för att man är så hungrig typ. FY vad tråkiga dom är. Men som tur är så är det fredag i morgon och då slutar ja halv tolv ! wiie :) Ska till sjukgymnasten i morgon också, mindre roligt. Catrin sa en rolig sak idag när vi pratade om praktik:
Mimmi- Men har vi någon kontakt i stockholm?
Catrin- JA!, mina grannar.

Hahaha.
Elin var också lite rolig:
Mikaela- Oj vilka blåa händer du har.
Elin- ah men dom är nog smutsiga då.
Jag syftade ju på att jeansen färgar av sig och hon trodde att jag menade att hon hade så blåa händer. som det kan bli!

Träning om en stund!
Adios amigos!
-mikaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det verkar så :D

2008-11-28 @ 17:04:50
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: mimmi

haha, elins kommentar var dagens bästa :)

2008-11-30 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0