SNÖ?!

hejhopp!
Nu har jag nyss varit ute med hunden. Jag tycker alltid det är skit tråkigt inna man ska gå ut, men när man väl går där med musik i öronen är det faktist ganska skönt. Man kunde se att det började frysa på igen, halkade även ett x antal gånger.
Idag satt vi på företagsekonomin och lyssnade på magnus som hade genomgång, då Hanna plötsligt skriker: DET SNÖAR!! Och springer fram till fönstret för att rulla upp gardinerna, det var lite kul faktist. Jag gillar snö, det är riktigt mysigt, fast idag var det dock "regn snö" ni vet sådan där jobbig snö. Jag vill ha bara snö, massor med snö. Så att man kan ha snöbollskrig och sådant. Kalla mig barnslig om ni vill, men jag gillar att leka i snön. Sofia brukar vara en jävel på att dra ut oss och åka pulka, det är väldigt kul måste jag säga. Även om jag en gång lyckades bryta nyckelbenet i scoutbacken.
Snart är det dags för träning, styrkerummet är jobbigt. Men det är bra :) nu ska jag byta om, ha det gött gott folk!

-mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk för att du ha det. du har ju shoppat hur mycket som helst! :)

2008-11-18 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0