pluggvecka!

hejsan ! Idag har jag inte gjort så mycket, så ringde cissi. Dom kom hit och kollade lite på badrummet och hon provade min svarta klänning som hon troligtvis ska låna. Åkte med henne och Nikolce(eller hur det nu stavas) till lägenheten, rotade igenom hennes garderob och fick med mig några plagg hem,:D åt även äppelkaka som nico hade bakat :P. Sedan åkte vi ner till sörgårdsskolan och spelade badminton, haha. Det var väldigt kul och jag måste säga att jag är rätt grym på det faktist ;D. Synd bara att man är lite handikappad och får hoppa runt på ett ben. Men det funkar!
Imorgon är det skola.. Blir mycket i skolan denna veckan, har en svenska berättelse som ska vara inne i morgon, och  jag mitt pucko som hade tänkt att skriva den idag hade ju självklart glömt den i skolan. Så i morgon blir det att skriva som en j*vla idiot. Har även entreprenörskapsprov och matteprov denna veckan och italienskaläxa som vanligt, matten kommer gå åt h*lvete för vi ligger för mycket efter.. Kan nog bli lite knepigt att knipa sig åt ett Vg detta provet, så blir nöjd med ett G, vill ha tillbaka vår vanliga mattelärare!
Nu ska jag göra så lite som möjligt helgen ut, blir en tuff vecka! Men helgen lär bli kul iaf :D !

"ett folkslag som är svårt att förstå sig på"
-mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0