festsugen!

Idag är det träning klockan 18.00. Innan dess ska jag ha hunnit plugga och slappa framför tv:n. Idag har jag haft roligt i skolan, har knappast gjort något. Det gillar jag! :) Fast hann faktist skriva på min berättelse och den behöver inte vara klar förens på torsdag. Den här veckan kommer gå fort, det känner jag på mig. Blir ganska mycket plugg och så träning också, så det är ungefär så min vecka ser ut tror jag. Imorgon hoppas jag på att få lite kläder jag ahr beställt =)!.
För er som undar så är jag väldigt festsugen också, tur att det blir fest på lördag då :) Jag avslutar med två roliga saker jag har hört och läst idag:

Mikaela- jag kan verkligen inte laga mat, eller jo om man har recept och så.
Sara- Nej inte jag heller, asså det ända jag kan laga är pannkakor och steka pasta.

Jag satt även och läste i jennys almanacka innan, och på en dag kunde man läsa:
-Skulle jobbat men bytte med emilia.
hahah ganska onödigt om jag får säga det själv.

-Mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha. "skulle ha jobbat men bytte med emilia" hahaha. bra att komma ihåg :P

2008-11-17 @ 16:48:43
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Elin

Mikaela, vart får du alla pengar ifrån? Muppunge :)

2008-11-17 @ 17:56:04
URL: http://gustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0