parken, yes ;D

Idag slutade jag halv två, skönt. Kul att träffa alla igen ! Månadagarna går alltid fort och det gillar jag. Idag kommer anton hem, ska träna ikväll med så kanske hinner träffa honom en stund där :D. 
Det börjar gå mot vinter känner man, kallt och så är det nästan vitt ute av all frost på morgonen. Jag vill ha snö snart! Snö är så mysigt :) , och så är det kul också! Synd bara att jag varken kommer kunna åka skider eller snowboard i år :(.
Idag bestämde vi att vi ska till parken på fredag :P Bag in da box va det tydligen haha!, men vi är så himla festsugna så det får det bli, kanske förfest här annars vet jag inte vart. Ska bli kul faktist !
Å vad arg jag blev nu!!ALL MIN MUSIK ÄR BORTA?! Den kan ju inte bara försvinna? Fan också..
Jaja, nu ska jag gå och äta mat :D gott!
-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0