jacka, check!

Ojoj, igår hade jag 60 st besökare på den dära blåa grejen, det är nytt rekord faktist. Idag har jag varit hos läkaren, han sa att det gick åt rätt håll. Men sedan så har jag ett ganska stort område vid knät som jag inte har någon känsel på och han sa att jag troligtvis inte kommer få tillbaka känseln där. Men jag hoppas på det för det är en äcklig störande känsla. Jag passade även på att köpa jacka och käka på Mcdonalds, det var ett tag sedan !:P Efter det var det tillbaka till skolan som  gällde, jag och sara babblade satan idag på entreprenörskapen, om sådant man känner att man måste få prata med någon om, så det var ju bra. Vi lyckades även jobba på lite idag, vilket vi inte gör speciellt ofta. ;D
Dagen fortsätter med att tråka fram tills att det är dags för träning, styrka idag. Så imorgon bilr det säkert träningsvärk.

"When I'm losing my control, the city spins around.
You're the only one who knows, you slow it down."
the fray- look after you

-Uttråkad mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där blå grejen?

2008-11-11 @ 22:32:27
Postat av: Anonym

ja, den som finns på statistiken, men har du ingen blogg så förstår du nog inte :;P

2008-11-12 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0