All I want for christmas is..

Var nyss inne på Dyrberg/Kerns hemsida för att kolla in lite julklapps tips till min käre mor. Jag blev fullkomligt kär i det mesta. Jag älskar smycken! Skulle jag fått mycket pengar att spendera på vad jag ville (shopping väg) skulle jag lätt spenaderat det på framförallt smycken och skor, även kläder, med det käns som att om man har olika smycken och olika skor spelar inte kläderna så himla stor roll, för då kan man matcha och byta och greja med accesoarerna istället. Fast okej, hade köpt en hel del kläder också självklart :P.
Nä nu bytte jag lite ämne här känner jag. För hade faktist tänk berätta lite vad jag skulle vilja ha i julklapp. Oftast så brukar jag vara en sådan där tråkig människa att köpa julklapp till, ni vet en sådan där : vad skulle du vilja ha i julklapp? jag vet inte människa. Men i år vet jag faktist några grejer så då kommer mamma bli glad när hon slipper tänka så mycket själv.
Så för er som undrar så här kommer en liten önskelista: 
1. Anton, inslagen i ett paket :D och att han stannar hemma över nyår ! :p
2. Singstar, haha det är jäkligt kul och bra förfestgrej!
3. Smycken, vill faktist ha en klocka, brukar inte tycka om det för jag tycker att jag har för tjocka handleder. Men nu vill jag ha en :P Även ringar och armband är poppis hos mig. Och enkla halsband . Dock inte öronhängen, för jag orkar aldrig byta ändå ;)
4. V-ringad tröja, marinblå eller beige.
5. Pengar, Som ni kanske vet så har jag inget jobb och väldigt bra på att spendera pengarna som finns på mitt bankkonto. Det är inte tomt, men en shoppingdag kan kosta vill jag lova!
6. Roliga saker, Jag tycker det är kul att ge sådana roliga och oseriösa saker till mina kompisar i julklapp, även kul att få sådant. Allt behöver inte alltid vara så seriöst enligt mig. Ett gott skratt förlänger livet!
Ah, det var väl ungefär där min fantasi tog slut.

Peace!
-Mikaela

Kommentarer
Postat av: johanna

tjocka handleder?!!

2008-11-30 @ 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0