a day off

Idag har jag varit ledig. Fast ledig kan jag ändå inte säga , för har faktist varit  duktig och pluggat ända sedan anton gick till skolan.
Jag älskar att ha något att se fram emot till helgen, då går veckan fortare känns det som. Just nu har jag det, på fredag blir det idolkväll med girlsen och på lördag blir det troligtvis fest :). Efterlängtade fest. Frågan är bara om min kära mor kommer köpa någon alkoholhaltig dryck till mig på grund av att jag äter pencilin, eller hur det nu stavas. Men det får vi la hoppas på om det nu blir någon fest, annars har man ju alltid en bror som kan vara till ganska stor nytta i sådana tillfällen.
Ska sätta upp lite mål till slutet av veckan tänkte jag.
1.kunna gå
2.känna mig nöjd med x antal prov och inlämningar
3.köpt minst ett nytt plagg
De två sista är väl lite lättare att uträtta kanske, men jag ska faktist träna på med benet och kan ju alltid  hoppas på att jag kan gå då. Ska försöka iaf.

Jag känner något speciellt för dig, något jag aldrig tidigare känt för någon annan <3

italienskan väntar, simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0