Fredag

Idag fick jag mina kläder, mycket nöjd :). Ikväll blir det att käka räkor till kvällsmat :D:D så jäkla gott ! Efter det blir det idol hemma hos Sofia. Jag hoppas på att hon Yasmina eller vad hon heter åker ut, hon är käääss! Nä inte kass, men hon är sämst av dom som är kvar iaf.
Kom nyss på att jag måste inskaffa en taklampa, så att väggmålningen syns mer, typ spotlights så att man kan rikta dom på väggen. För er som inte vet har jag en svart vägg med en gren eller träd eller vad man ska säga, målat med blankt och med lite silvriga knoppar.Det är fint faktist :).
För övrigt är  jag väldigt hungrig (vilket inte är så ovanligt). ganska trött, glad och kär. Livet ska man då inte klaga på för tillfället, mår kanoners. Förutom knät då, men skit i det.
Imorgon ska jag träffa min snygging, har inte träffat honom sen i måndags,men känns längre. Eller jo, har ju träffat honom i skolan lite snabbt. Som idag till exempel. Igår klippte Anton sig, det blev fint :) fast jag tycker också om hans längre hår för det är så skönt att pilla i :P fast det va ju inte så mycket kortare nu så märker nog ingen skillnad.
Idag var matten inte lika jobbig som den brukar vara, hon lyckades faktist förklara andragradsekvationer så att man fattade, om det nu heter så. Men både jag och Mimmi kände oss nöjda med att faktist lärt oss detta nu.
Nu ska jag ner och skynda på maten, Ha det bra!

- halta-lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0