GLÖMSK?!

Asså vad är det med mig och att komma ihåg saker?! Jag verkligen suger på att komma ihåg saker. Idag skulle jag ju ha sagt till Lina att det inte var någon träning, men det hade jag ju såklart inte en tanke på. Så står hon där och undrar vart alla är sen, pucko mej. Haha fast måste erkänna att jag tyckte det var lite kul, kanske inte hade varit så glad om jag var hon men själva grejen är ju lite komisk. Det är verkligen inte min grej det där.. Som förra veckan lyckades jag glömma min sjukgymnasttid som jag till och med själv hade valt för att jag kunde då, och idag när jag var där skulle vi boka in en ny tid och då hade jag glömt att det är lov nästa vecka, till och med sjukgymnasten hade koll på det men självklart inte jag.
Måste vara för att jag tänker på så mycket, så poff, faller något bort för att jag ska få plats med något nytt..Haft vääldigt mycket i skolan. För mycket att tänka på helt enkelt. finns ett ord för det.. Juste, tankespridd! Eller något sådant, tror jag måste börja skriva ner allt jag ska komma ihåg lite mer noggrant. För det här funkar inte! :P Har faktist en almanacka i skolan som jag skriver ner endel, verkar dock inte vara tillräckligt. Sist jag hade uppe och skrev i den var väl en månad sen kanske? haha.
Tror att ett lov passar väldigt bra nu faktist.. ;P

-slarver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0