härliga söndag

Igår var det en lyckad kväll, mina kryckor var lite populära och jag blev lilleskutt. När vi kom dit började vi med att köra den där leken ni vet när man inte får säga Ja, Nej och inte peka and so on, haha det var riktigt roligt faktist.
Jag och anton sov hos ludde och vid ca 13.00 kom pappa och hämtade oss. Anton hoppade av hos sin moster i A-torp för att passa alice. Mysigt att träffa honom igen :)
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, skaffat facebook :P som verkar vara ganska tråkigt faktist. Nu sitter jag och skriver en novell som ska in imorgon. Fick tre rubriker att välja mellan och skulle sedan hoppa i tiden så att man blir lite smått förvirrad. Jag kollar också på parlamentet som vanligt :P haha dom är så roliga!
Imorgon blir det skola igen.. Helgen redan över. Slutar halv två och ska till sjukgymnasten vid halv fyra, för övrigt är dagen helt oplanerad. Kanske ska upp till träningen med, dom ska ha internmatch:P
Idag orkar jag inte skriva något långt inlägg så här kommer en bild.


mej och anton<3

nu ska jag fortsätta med novellen! byebye.

Kommentarer
Postat av: Anton

Inte peka... Det ska vara tveka! :P

2008-10-13 @ 08:47:24
Postat av: jag

nä men det är så egentligen, men det va ju ni som hade konstiga regler :P

2008-10-13 @ 13:48:00
Postat av: Anonym

det är TVEKA dumbom:)! vad tusan har peka att göra med den leken? tossiga regler ni kommer med :P

2008-10-13 @ 19:49:43
URL: http://sarapsson.blogg.se/
Postat av: jag

jo det kan jag förklara. Alltid när någon säger fel så pekar man på den atomatiskt, typ som att man inte tror att den fattar xD så kör iaf vi, då tvingas man dricka lite oftare ;D

2008-10-13 @ 21:09:18
Postat av: Anonym

okej, det var väl en godkänd anledning då :) haha!

2008-10-13 @ 21:14:03
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0