plugg

Today is monday. Imorgon har jag företagsekonomiprov igen, på kapitel 5,6,7. Ska snart sätta mig ner och plugga på det. Efter det ska jag träna, styrka styrka styrka, fan va jag ska biffa upp mig nu ;D! Fast bilr säkert bara att jag kommer sitta där och kolla helt efterlängtat på mitt kära lag som kommer befinna sig på planen. På fredag är det kick-off hos johanna, mat och annat. Det ska bli skojskoj, men jag tycker allt att vi borde haft en lagfest innan matcherna startar men det hinner vi tyvär inte så hoppas att dte blir en till jul uppehållet! ;D
Jag är sjukt festsugen! Ska bli kul om det blir något nu :)
Just nu sitter jag och kollar på one three hill, det är bra. Lite som OC fast lite sämre. Fick sådan väldig lust att kolla på OC igårkväll, måste fixa boxarna. Eller så kan jag ju alltid sno någon av Anton, det är ett annat alterativ. ;D
Nä nu måste jag plugga, ha det bra!

headoverhealsforyou <3
-mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0