italiano

Nu tror jag att jag har uppgrderat mina hjärnceller tillräckligt. Fy f** vad jag hatar språk, det är inte kul någon stans och ofta att jag kommer att komma ihåg det här om ca två år? Nope, för nästa år ska jag läsa steg ett i något annat språk tror jag så slipper jag lägga ner så mycket energi på det. Steg ett är alltid lätt så :p sådan latmask är jag.
Jag sitter och funderar lite faktist. Hur kommer det sig att man kan vara så kär att man dör och efter några månader bara tappar någon i förhålladet känslorna? Nu syftar jag inte alls på mitt eget förhållande, bara en tanke . Blir vissa kanske bortskrämda när man inser hur länge man har varit tillsamans ( vilket man inte borde bli)? Jag vet en grej som kan vara VÄLDIGT betydelsefull och det är att man får tid för sig själv. För det behöver alla. En annan sak som jag tror kan vara bra, fasten det inte är speciellt roligt, är att bråka ibland. Känns som att man uppskattar varandra mer då när man blir sams igen. Jaja whatever :P
Fick sådan jäkla lust att sätta mig och börja plinka på pianot igen, synd bara att vi inte har något kvar.. Ska nog bli en framtidsinvestering. Shit vad hungrig jag blev nu mitt i allt. Måste nog avbryta och slänga i mig lite mat :D.

 
vacker bild som väcker bra minnen :)

buena serra!


Kommentarer
Postat av: chall

tack för komentaren :)

2008-10-08 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0