kick-off!

Idag var det kortisdag i skolan, hade specialidrott och lämnade in projektarbetet. Blev faktist ledsen idag, vilket jag inte brukar bli speciellt ofta. Fick veta att min skada troligtvis kommer påverka mitt betyg i specialidrotten. Det ända ämnet jag är helt säker på att jag kan få MVG i.. Han sa att jag säkert kommer få G och VG men att han inte vet hur han skulle förklara för de andra om jag fick ett högre betyg. Nu kommer jag låta lite ego, men det här är faktist sant. Han vet själv att jag egentligen förtjänar ett MVG , och det tycker jag med, för även om jag är skadad så har jag varit med på allt som jag kunnat vara med på och gjort mitt bästa, jag kan till och med säga att jag har ansträngt mig mer än vissa i gruppen som inte ens är skadade. Men det som gör mig ledsen är att jag inte kan göra ett skit åt saken, jag kan inte hjälpa att jag är skadad.. och att jag är en utav de i gruppen som verkligen brinner för volleybollen och inte ens kan visa vad jag kan, även fast han redan vet vad jag kan så kan jag inte visa det. Jag tycket i alla fall att jag ska få det betyget jag förtjänar. Men det är ju lång tid tills betygen sätts så får se.
Nu tänker ni säkert men spela roll? Vg eller MVG? Men för mig gör de det, för det är det ända jag vet att jag är bra på.
Jag hatar att jag inte kan spela och nu pallar jag inte med att vara skadad längre!!!
I alla fall så var det kick-off med laget ikväll, eftersom det är elitseriepremiär på söndag, åt god mat och hade lite roliga lekar. Haha, det var roligt. Men varför heter det Kick-off egentligen? Det låter ju som om att något ska ta slut eller att någon ska sluta tycker jag :P. Sedan kollade jag på Idol lite och nu ligger jag här.
Vad som händer imorgon är fortfarande oklart, hoppas på att få träffa min kära men det återstår att se. Måste i alla fall städa mitt rum, kanske skriva ut lite nya foton och hänga upp på väggen bredvid alla andra fina foton på min vänner kanske till och med en bild på antontanton ;D.

nä nu ska jag sussa! btw, måste vara tråkigt att vara otrevlig och bara allmänt trist. Bara en tanke:P Jag säger som smålandsstenars volleybolltjejer sa förr: Go´o glad, kexchoklad!
-Mikaela

Kommentarer
Postat av: Giang

Goa kexchoklad tider det :D Allt löser sig baby :) <3

2008-10-26 @ 17:55:43
Postat av: sara

åh fy, va jobbigt att vara så maktlös. Du borde ju få det betyg du förtjänar, trots skadan.

2008-10-26 @ 19:30:45
URL: http://sarapsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

"jag kan till och med säga att jag har ansträngt mig mer än vissa i gruppen som inte ens är skadade"



vem av oss 10 är det som inte går inför det? det kan du ju berätta för den då, och vad har ditt betyg med alla andras att göra? inte ett skit. Man gör sina val själv så som att vara ombytt och inte. Jag är på inga sätt och vis tjurig som det kankse kan tolkas, men det var ganska onödigt av dig att lägga upp detta för det kan faktiskt såra. / Pernilla

2008-11-01 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0