Körkort!

Wiie nu är jag glad för jag har beställt två nya klänningar :D kanske till nyår?, mycket fina om jag får säga det själv :).
Företagsekonomiprovet kändes som att det gick ganska bra, lite svårt men kändes som att jag kunde det mesta. Jag och Sara har även fixat lite med italienska arbetet så nu slipper jag göra det hemma. Måste dock göra min del av projekt arbetet, men det tror jag att jag fixar imorgon eller på torsdag.
Idag var det många som tog körkort, bland annat lilla BELLA och AG :D Grattis till er! Fy vad jag längtar till att jag tar körkort , vilket jag lär ha nästa år vid denna tiden. Kan i och för sig inte tänka mig att jag ska ta körkort, känner mig för liten för det, haha. Så idag ska jag åka med Bella till träningen, hon kommer och hämtar upp mig lite innan åtta. Får väl se om vi överlever, haha, nä skojar bara.
Idag sprang Jenny bort sig i skolan. Vi kunde inte hitta henne, jag hanna och nina tyckte dte va väldans kul så vi gick till receptionen och frågade om hon kunde ropa upp henne i högtalarna, det ville hon inte men hon visste vem det var. Det hjälpte inte oss. I vilket fall kom vi på att vi skrattade som satan utan henne, vilket inte är så vanligt, i vanliga fall brukar det vara henne vi skrattar åt som de flesta kanske redan vet. Hon är en go prick den där Jenny! ;P Btw, hon hade gått hem..

jag är hungrig,
jag är lycklig,
jag är kär!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0