LÖRDAG :D

Igår va det nytt rekord igen :).Idag ställde jag klockan på 9.00 för att gå upp och kolla på volleyboll. Det var kul, laget vann med 3-2 i första matchen mot RIG falköping. Så skulle dom spela en match till mot falköping för det andra laget kom inte. Den matchen kollade inte jag på utan fick den nya overallen! :) och åkte med mamma till centrum, fick faktist lite alkoholhaltiga drycker trots de låga oddsen.
Nu har jag iaf bestämt vad jag ska ha på mig ikväll, det blir inget nytt men det får duga orkar inte bry mig så mycket mer.
I morse kom mamma och pappa hem, skit bruna :O! jag fick en parfym :) Det var ju inte så att jag inte visste att jag skulle få den men, det är alltid kul. 

Ska till hanna runt 18.00 och då  ska vi fixa lite grejer :P Sedan bär det av till partaj ! Som tur är ska min favvo också dit:) Ha en bra lördag, det ska iaf jag ha :D
 
 <33
-simma lugt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0