Lördag

Igår var det fredag, mamma och pappa åkte till cypern och jag är inte alls avundsjuk :O. Jag spenderade större delen av dagen framför tv:n. Senare på kvällen kom min favorit, :) han hade varit  på fest och var rolig haha. Låg kvar länge i sängen idag och myste sen gjorde mormor pannkakor til oss:). Jag har världens bästa känsla i kroppen nu, sån där bubblande, glad känsla.. Kärlek! Är helt otroligt kär, du gör mig så glaaad:)
Då lyder bara den stora frågan, vad man ska göra av den här dagen? Det blir nog att spendera den med sofia. Just nu kollar jag på top model, det är ganska kul. Ska hoppa in i duschen med. Haha , nu drev jag ju lite med mig själv omedvetet. Ofta att jag kan hoppa in i duschen.
Imorgon måste jag plugga, men ska nog kolla på volleyboll också:P


he´s the one i told you about <3

Ha det bra!
-mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0