måndag

Jag börjar faktist tro att ni tycker att mitt liv är ganska intressant, för antalet läsare bara växer och växer. Det är kul =) När jag började trodde jag typ att jag skulle ha max 10 läsare eller något men så blev inte fallet. haha
Idag har det varit en lugn dag. Har lite mycket framför mig bara känner jag men det är bara att kämpa på men skolfanet!
Jag och mimmi har pratat om att hallowenferre hade varit kul :D Man får klä ut sig till vad man vill, så det blir ju nästan maskerad:P någon som är på ? Vi tycker iaf att det är skitkul så får se om det blir något med det, hoppas! Då ska jag vara utklädd till något roligt, haha.
Om en stund ska jag till sjukgymnasten, efter det ska jag till läkaren och ta bort stygnen från knät. Undra om det gör ont? Nja tror inte det iaf.
Laddar faktist upp lite bilder på facebook nu, haha när det är klart ska jag gå ner och plugga.

Ha det bra!
-Mikaela

Kommentarer
Postat av: Hannie

då bjuder jag in mig själv på halloweenferran, hihi

2008-10-14 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0