från det ena till det andra

Idag är det fredag. Då borde man ha en sådan där skön helgkänsla, men det har inte jag idag. Undra varför. Känner att det är någonting som stör mig när jag försöker hitta min helgro, kan inte sätta fingret på det bara. Det är en lite störande grej i sig faktist, att inte kunna säga vad det är som stör en. En annan sak som kan vara ganska störande är när man kommer på sig själv att vara irriterad på allt och alla, i ett sådant tillfälle brukar jag oftast vara trött och inte ätit på ett bra tag. Hatar också att mina föräldrar också vet vad det är för fel på mig just då. För den värsta kommentaren jag får höra just då är : Va tjurig du är, är du trött? har du inte ätit något idag eller?! Vet inte varför men då blir jag bara ännu mer irriterad. Så vill ni har mig på fortsatt bra humör som vanligt , se till att jag har ätit innan :P haha.
Nu låter det som att jag alltid är irriterad och tjurig, men så är inte fallet. För er som känner mig och även ni som inte känner mig så mycket kanske vet att jag är fröken smile! Kan man undgå "katrarna" (som anton säger) i mina kinder? nja. Det är nog det första folk lägger märke till när de ser mig, det andra dom gör är att glömma mitt namn. Jag vet inte hur ofta det händer när jag möter nytt folk och de glömmer vad jag heter eller kallar mig för mathilda. Mikaela är väl inte så himla ovanligt namn eller? Haha, eller vad är grejen?
Jenny, berätta gärna det för mig är du snäll!  haha.(internskämt)
För övrigt så ska jag äta middag med min bror hos familjen Lena Blidborg, Elin Gustavsson ikväll. Efter det så blir det att glutta på idol med sofia, mimmi! och cissi? Själv tycker jag att den rödhåriga bruttan ska få vara med igen, hon va ju lite cool. Någon annan borde åkt ut istället för henne.
Inatt åker mamma och pappa hem från cypern, en föräldrafri vecka= över. Fan att jag opererades just då annars hade det vatt PARDEY at my house förra veckan.
Imorgon är det volleyboll i D-hallen, träningsmatcher mot RIG falköping och Svedala, det ska jag kolla på. Ska även göra lite ärenden på byn om jag hinner ;P
juste! hade besöksrekord här på bloggen igår, keep up the good work!



/ mikaela i egen hög person :)

Kommentarer
Postat av: johanna

d-hallen, plutten! hoppa inte fel när du ska dit.

2008-10-10 @ 15:04:29
Postat av: mimmi

den höga läsarsiffran är ju tack vare min smygreklam, ;) haha

2008-10-10 @ 15:14:18
Postat av: jag

haha oj fel av mig ;P

2008-10-10 @ 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0