Onsdag

Någon mer än jag som har träningsverk i bicebs och tricebs idag ? Det är inte så farligt och det är ganska gött att ha träningsverk faktist. Idag är det bara bollträning, vet inte om jag ska till sporthallen ändå och köra lite styrka medan laget spelar. Kan ju alltid träna benet vilket är skittråkigt. Beror lite på om anton ska på sin träning med, för om han går på sin så kan ju jag lika gärna gå på min, istället för att sitta hemma och vänta på honom. Som ni kanske förstår så kommer han hit sen efter att han har jobbat tror jag :). Själv så känner jag att jag måste räkna lite matte :( vi ligger efter, tack vare vårat nötskal till lärare! 
Jobbar man inte får man vara duktig på andra sätt, som tex damsuga huset och räkna matte. Japp, det ska jag göra nu.. Ha det bra!


-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0