Onsdag

Idag kommer jag till skolan och får veta att engelskaprovet tydligen skulle vara idag. Fan också! Där rök mitt andra mål.:P Har inte gjort mycket idag alls, legat och vilat. Senare så drog jag mig upp till träningen, hade med mig engelskaboken som jag hade tänkt att läsa där. Det gick sådär, men hann iaf läsa lite, hade jag läst hemma skulle jag bara somnat som vanligt :P. Fick även ett litet samtal från min favorit :). Idag har det inte hänt något roligt så det fick bli ett tråkigt inlägg. Nu ska jag ta spruta och sen ska jag nana.
Juste kan ju säga en lite rolig,gullig sak. När Anton sa till alice (hans lillasyster som är 6 år) att jag låg på sjukhus blev hon typ helt orolig å ba; neeeeej ! Haha hon är så gullig! han skrämmer ju henne för ingenting stackarn.

Imorgon ska jag nog träffa min anton :D Wiie!
- sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0