pappi

Ikväll har både jag och pappa haft sådan där bra trötthumor ni vet. Haha. Då blir min pappa väldigt rolig, för er som inte vet  är han mästare på tråkiga skämt som är roliga. Dessa blir då väldigt roliga när man är trött dessutom. Mamma bakade bröd idag :) så skulle hon gå och hämta ett bröd åt mig, så tog pappa det.
 -Men pappa det va ju till mig.
 -jaha, vill du ha det?
 -Jaa.
Så tar han upp brödet och slickar på det,
 -vill du fortf ha det?
Sen tog han mina kryckor och fulade sig med dom. NO LIFE :P
En annan rolig sak han kom med här om dagen när vi pratade om vad man kunde klä ut sig till på maskerad var att han tyckte att jag skulle vara röd hela jag och ha massa majonäs i munnen, sedan när någon frågar vad man är så slår man på kinderna så all majonäs flyger ut och säger : en finne ! haha erkänn äckligt xD
Efter våran roliga stund åkte vi upp till sporthallen med mitt kontrakt som de var tvugna att ha idag. Efter det skulle jag hämta ett paket med kläder jag har beställt, men då visade det sig att paketet inte hade kommit?! Varför skickar man då ut en leveransrapport och skriver att du kan nu hämta ditt paket ? haha sånt är mycket störande !

nattinatti !
/ lille-skutt

Kommentarer
Postat av: johanna larsson

OH MY GOD, skrattar högt här hemma !!!

2008-10-17 @ 19:00:28
Postat av: Anonym

hahaha, i know precis hur tomas är när han är såkallad "rolig" ;)

2008-10-18 @ 23:44:19
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0