skoldag 1

Idag har jag varit i skolan, det va helt okej med tanke på att vår företagsekonomi var inställd och vi slutade tjugo över 11 :). Men innan det hade jag entreprenörskap lektion med sara, vi hade lite att prata om faktist :) Vi har kommit på att folk är bra på att prata, speciellt vissa personer, vi tycker även att endel borde ädra sin attityd lite smått!  Efter skolan åt jag älskade ost&skink paj :) Sedan gick jag och sov, fy satan va skönt det är att sova efter skolan..
Imorgon ska spek07B tillsammans med spek07A åka till varberg på ngt studiebesök, dock inte jag, inte mimmi och hanna heller. Jag orkar inte hoppa runt där som ett offer och jag tror inte jag kan sitta i buss heller för den delen, mimmi och hanna ska spela futsal, lycka till! Så för min del blir det att stanna hemma, har ett helt företagsekonomi kapitel att ta igen, ett italienskaprov att göra, svenskaboken (kommer inte hinna klart), engelskaboken+prov. Shit känns mycket nu!
Idag gick jag hem :P haha, tro det eller ej, men jag orkade inte vänta på taxin i 3 timmar så då bestämde jag mig för att gå, fick lite hjälp av mimmis cykel också:P. Jag har kommit på att jag är ganska envis, bestämmer jag mig för en sak så brukar jag oftast klara av att göra det. Det kan vara en bra egenskap tycker jag, ex: måste ta spruta i magen på mig själv varje dag, mamma och pappa är utomlands. Då är det bara att bestämma sig för att göra det själv (trots att jag inte trodde att jag skulle klara av det ) och då kan man. Så för er som har era antäckningsblock uppe, tar och skriver ner det här nu tycker jag ! Mycket viktig information.
Igår kom anton till mig :) vi kollade på en film (kommer inte ihåg vad den hette), men den var helt okej. Vi kollade på parlamentet också, det är oftast skitkul, men igår var det inte så roliga personer med men det var ganska kul ändå. En sak som var rolig igår var det som var precis i början, de hade tagit ett klipp där någon gubbe pratade, så såg hans hand helt rolig ut när han pratade så hade dom lagt till en textremsa, ni vet sån beepbeepbeep: Din hand är en fisk! hahaha det var väldigt roligt enligt mig.
Senare fixade anton käk till mig , gormé middag, hamburare :) Så gullig som tar hand om mig nu när jag "inte klarar något själv" enligt honom :P

     
Jag och sara                                                    Kul att anton inte är med på det här xD

- you know you love me, xoxo mikaela


Kommentarer
Postat av: sara

Ingen aning, det är nog rätt tufft! men jag tror det är kul att testa :P vad tror du?

Jag fick föresten vitpeppar i ögat innan :O åh, alltid äre något!

2008-10-07 @ 20:54:41
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0