Söndag!

Igår hämtade anton mig, vi följde med hans pappa och kollade på John när han spelade ishockey. Handlade där efter och fick användning utav mitt ben, handikapp parkeringen ;P. På kvällen åt vi middag uppe hos hans farmor och farfar, det var mkt gott :)Efter det kollade vi på transformers den är ganska bra. Va hos anton till 4 typ, vi va ute och hämtade rådjuret som hans pappa sköt med 4-hjulingen, sen käkade vi vid jaktstugan. Det var kanska kallt fast elden värmde ganska bra. Efter det la vi oss i soffan och kollade på kvateret skatan. Mysigt.
Hemma kan jag ju inte påstå att jag gjort speciellt mycket. Kollat på film med Dennis och hans kompisar, the rocker, den va rolig faktist :).
Imorgon ska jag cykla till skolan, det ska nog gå bra tror jag. Kan faktist gå på benet lite nu, gick från köksbordet till toan och tillbaka, de ni! Inte fatt jag kanske såg speciellt cool ut men, skit samma :P
Hoppas att man får något att se fram emot till helgen så att den här veckan går fort för sedan är det lov :D
Nu är det tio veckor kvar på 2008, shit det här året har gått fort. Nästa år blir man arton?! Det är något jag längtar till kan jag lova, synd bara att man fyller ganska sent :/ men men jag ska inte klaga för det finns folk som fyller senare, jag fyller ju faktist fortf på sommarlovet :P.
Nu ska jag fortsätta att kolla på parlamentet..



peace out! 
-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0