Tisdag

Idag har jag träningsvärk :D, det var ett bra tag sedan. Ikväll blir det mer biffning i styrkerummet!
Har jag inte gjort mer än att varit hos sjukgymnasten idag, det gick bra och jag gör stora framsteg sa hon :D. Sitter och laddar ned lite låtar åt mimmi, jag är i stort behov av ny musik, så det är bra. Tittar samtidigt på vänner, haha det är roligt, fast har redan sett det här avsnittet.
Igår träffade jag anton jätte snabbt, han har träning efter oss på måndagar så fick en liten puss, det fulländade den dagen :). Kvällen fortsatte hos sofia, vi kollade på en film, Goal hette den. Den va ganska bra.
Vill ni tipsa om bra låtar är ni välkomna att skriva ner dom ;D 

Här är bilder på min lilla vovve som var väldigt trött igår morse och låg och sov med mig i min säng, och så ville han inte gå upp när jag hade gått upp. Fläskis! Jag har kommit på att det är ganska konstigt att man kan bli så fäst vid ett djur. Men det blir ju som en familjemedlem. Tänk vad tomt det kommer bli när vovven somnar in, han är ju ganska gammal nu den lille plutten. Egentligen är han helt svart, men som ni ser har han blivit gråhårig ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Dice med" Finley Quaye är go.

2008-10-28 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0