Tisdag

Idag var jag på bra humör, ända fram till 5 i 12 då jag skulle ha matte. Denna jobbiga lärare vid namn Andrea går mig på nerverna totalt! Hon skriker och man fattar knapt vad hon säger för hon har bott i sverige i ca 2 år (pratar iofs bra för den korta tiden). Hon började på skolan för att hon skulle undervisa matte A och fick sedan hoppa in som vikarie i matte B och det funkar inget vidare kan jag inte påstå. Kan skolan bara sätta in vem som helst som lärare?! Vi har iaf en väldigt bra lärare i vanliga fall som är mamma ledig nu, hoppas hennes barn växer fort och lär sig prata så den kan börja på dagis snart! Just nu är inte barn etta på min favoritlista faktist. I allafall inte speciella åldrar, åldern då dom ska trotsa hela tiden och typ käka överallt FÖRUTOM på underlägget. Hatar också när dom är så där äckligt snoriga xD haha. Men annars är barn ganska roliga och söta att titta på, sålänge dom inte är jobbiga och gnälliga. Förstår inte hur mammor med barn hängande i benen gråtandes kan hålla humöret uppe?!Dom är duktiga. Jag hade nog fått damp och lämnat ungen där eller något. Haha nä kanske inte, men jag hade blivit fruktansvärt irriterad och troligtvis höjt rösten vilket är det första jag gör när jag blir irriterad. Nog pratat om barn.

Jag kom på för en liten stund sedan att jag faktist längtar till att den mysiga julen och partajnyåret kommer :). Julen är faktist väldigt mysig om jag får säga det själv. Fast förra året fick jag aldrig någon julstämning tyvärr, vi spelade volleyboll hela tiden och hade nog sista matchen 19 december tror jag, dessutom var det ingen snö och min morbror skilde sig. I år ska det bli andra bullar har jag bestämt. Det ska komma snö i år ! Det har jag bestämt :P Och ja, sofia vi måste åka pulka! Nyår ska även i år bli crazy, även fast jag inte har planerat vart jag ska ta vägen så vet jag att jag ska ha inskaffat en nyårsklänning och att det ska bli helt kanoners. Med vänner och champagne kan inte mycket gå fel ;D! Fast vi tolvslaget lär jag då inte få någon kyss av min kära :(  för han ska resa iväg över nyår i typ tre veckor, helt länge..Den lyllosungen ;D
Oj vilket långt inlägg det blev, där ser man.. Nu ska jag nog gå och lägga mig i ett bad och chilla järnet för idag är jag TRÖTT.myspys.

Iamheadoverhealsforyou
-Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0