Torsdag

Nehe, nu är det vel dags att uppdatera igen. Igår gjorde jag inte speciellt mycket, pluggade svenska för idag hade vi svenskaprov på upplysningstiden. Det kändes bra, hade pluggat till ett prov nu för en gång skull. Kan också meddela att hon tyckte att min novell blev bra :) Juste va ju faktist på träningen igår OMBYTT ;P gjorde lite styrka, dock inte så att jag slet ut mig precis, men härligt att bara vara där tycker jag för har saknat laget mycket. Det är nog bland det tråkigaste när man är skadad, att inte kunna delta med laget, för man har jäkligt kul även fast man är mitt uppe i en övning. Så längtar jag otroligt mycket att får spela igen.. Laget spelar första matchen i ELITSERIEN den 26:e och fatta hur peppad man hade varit, så jäkla kul att få spela i högsta serien i sverige som 17:åring. Kommer nog bli jobbigt att kolla på alla matcher för jag kommer få panik om jag inte får spela snart men det ska jag i alla fall. Heja på mitt underbara lag :). Nu låter det som att jag tycker synd om mig själv, men det gör jag också :P. Vafan ska man med ett efterhängset skadat j*vla knä till? Man blir ju förbannad!
Helgen blir la sådär tror jag..Tråkigt när man inte har något planerat. Imorgon blir det idol som vanligt i alla fall;D. På lördag har jag inget planerat så vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske göra något med Hanna :).

Jag saknar anton!

-over and out
/micklos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0