Jacka!

Efter min träning igår väntade jag på Anton en stund, så stod vi och väntade på att pappa skulle komma och hämta oss, vilket var ganska kallt om ni frågar mig som stod där utan jacka. Då fick jag även veta att anton skulle åka till portugal idag? Okej, jag visste att han skulle åka, fast inte när, så det va tydligen idag. I alla fall så kom pappa efter en stund och då käkade vi spaghetti och körfärsås, gott! Anton hjälpte mig lite med matten, efter som jag hade gjort något fel som jag själv inte fattade. Men det fixade min favvo!.. Gick upp typ tjugo i 8 för att anton hade körlektion, ville inget annat än att min snygging skulle ligga kvar bredvid. Kallt som fan, tyckte jag, gick vi ner och käkade, eller han käkade, sedan myste vi lite i soffan :). Känns inte som att vi har kunnat träffas så mycket på sista tiden, det är tråkigt tycker jag.. Typ hej, och hejdå. Nä inte riktigt så men ah. Anton kommer iaf hem på måndag tror jag, får la se om vi kan träffas nästa vecka då.

Denna dag kommer att spenderas hur? Ingen aning faktist, måste la räkna lite mer matte, kanske ta en sväng upp till centrum med mammi innan träningen. Om jag nu orkar gå på den, fast har ju inget annat att göra så kan ju lika gärna gå dit :P Biffa lite..
Jag behöver ny jacka, vill ha en sådan där stor mysig jacka, med luva. Sådan som man verkligen inte fryser i. Fast det jag hatar med sådana jackor är att pälsarna är så fula, ser verkligen fejk ut, okej jag vet att det är det men det syns verkligen väl på endel. Men inte på den här, så mycket iaf, precis en sådan här vill jag ha, fast den kommer min mor troligtvis inte köpa till mig, men då köper jag den själv :P. Hade det varit snyggare pälsar på de andra jackorna hade jag lätt köpt någon av dem, eftersom de är mycket billigare. Men en sådan liten detalj kan störa mig något fruktansvärt och kan orsaka att jag inte använder den.

Stadium 3799:-

Jag saknar redan Anton <3
-Mikaela

Kommentarer
Postat av: bella

är de inte äkta päls då? eftersom den är så dyr... i gås-jackorna är det nog äkta päls i think

2008-11-02 @ 10:36:06
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0