Collide

Jahopp då sitter jag här och sjunger igen :P det är kul. Denna dag har varit ganska så bra, hade jättelång håltimme som va lite dryg, men hann med italienska arbetet då. Jag och Sara fixar det på en kvart vetni ;D.
Bara två dagar kvar till lov :) Vad händer då? Träna benet iaf.. Söndag är det volleybollmatch att glutta på, ska bli skoj. Kom och kolla! Elitseriepremiär!
idag ska jag:
-måla om naglarna
-äta
-ha tråkigt?!
-kanske göra projektarbetet.
-träna benet.
-sakna min upptagna Anton ;)..
-förbereda volleybollträning för nybörjare.. (boll&racket människor)
För på fredag ska nämnligen vi på specialidrotten få två boll&racket-elever var och lära dom att spela volleyboll på en timme. Det ska bli lite kul, för det är ganska kul att titta på folk som inte kan spela. Ibland  undrar man faktist hur svårt det kan vara att slå en boll, haha, men för vissa visar det sig vara väldigt svårt. Får se hur det går eftersom vi bara har en timme på oss ;P.

Måste bara skriva ner dessa två låtar som är himlans sköna:
Howie day- Collide
Patrick Park-Life is a song



-me, myself and I

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=fafnermdET4

2008-10-23 @ 12:33:53
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=fafnermdET4

2008-10-23 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0