vem snottar tiden?

Idag har jag varit i skolan, var berädd på lång seg dag. Men fick veta att företagsekonomin var inställd. Hem vid halv 2, åt lite och slappade. Sen kom anton :) jag va trött och somnade, han också. Så käkade vi lite och kollade på tv och myste helt enkelt.
Nu har jag bytt plåster på knät, har för första gången gjort det själv. Det ser lite läskigt ut, långt sår med 10 stygn och sedan ett lite mindre med två stygn. Idag tog jag även sista sprutan :D. Imorgon är det fredag! Det ska bli härligt med helg igen. Vart tar tiden vägen? Det blir måndag och så säger det bara shooof så är det fredag igen. Helgen går tyvär lika fort. Det är redan oktober och typ två månader kvar till man börjar få julkänslor?! Ska det komma snö snart? Känns ju som att sommaren var här igår.
Jag funderar på vad jag ska ha på mig på lördag. Jag vill ha något nytt, men jag kan inte komma till någon stad för mamma och dom är inte hemma och hur mycket hittar man här ? Värnamo hade dugit :P menmen.
Nu ska jag sova, nattinatii

-Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0