22.14

Nu har jag precis räknat klart alla matte uppgifter som jag låg efter med. Det var jobbigt,blev lite komplicerat ett tag så jag fattade inte så mycket. Tur att man har världens bästa pojkvän som man kan ringa och få hjälp av :). Jobba hemma är sädår kul, men man får skylla sig själv om man sitter och babblar och viker pappersflygplan på lektionerna.
Jag tror att det var min otursdag idag. Först så tappar jag en tallrik hos sofia, haha sedan så var jag och pappa och hämtade pizza, kunde man ju gett sig fan på att jag skulle tappa pizzasallads burkarna mitt i en vattenpöl när jag steg ut ur bilen. Bra kämpat mikaela !
Nu ska jag sova, imorgon är det träningsmatch mot hylte hemma i AB-hallen. Då ska vi lära småtjejerna att skriva match-protokoll och efter matchen är det lagfoto och enskilda foton.
Läste hästens blogg innan och då hittade jag det här från 24 feb: 
"Hoppas lilla mikaela klarar sig bra trots knäskadan!!?? Stackarn. Hon ville så gärna spela. Fan också brast hon ut när hon skadade sig." http://larssonjohanna.blogg.se. Det var gulligt :)

Nana najs och dröm sött !
-Mikaela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman! Jag mår dåligt för din skull..kan inte tänka mig in i din situation. Jag håller alla mina tummar imon sötis. Stor KRAM

2008-09-29 @ 21:39:21
Postat av: Mikaela

Tacktack :) det ska nog gå bra, förutom att jag är vääääääldigt spelsugen efter idag. Jag gissar på att det är du johanna som har skrivit :P

2008-09-29 @ 22:11:52
Postat av: Anonym

Var med på gissa bilden vetja! http://emmiealina.blogg.se

2008-09-29 @ 22:13:26
Postat av: Christine

fin blogg du har :)

2008-09-29 @ 22:16:02
URL: http://laavie.blogg.se/
Postat av: jag

åh tack :)

2008-09-29 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0