Hej blogg!

Nu har jag blivit lika cool som alla andra å ska börja blogga ;D Återstår att se hur detta går.
För övrigt är jag riktigt jävlar asförkyld.. Vaknade upp hos anton idag med världens kråkröst och huvudet stort som en ballong kännes det som. Vore ju inte det skönaste att vara förkyld samtidigt som operationen. Sedan åkte jag hem för att gå till "frissan elin" så nu är det klippt och ingen utväxt syns på långa vägar. I morgon ska det även färgas lite brunt i luggen :). Ikväll blir det nog myskväll med sofia och mimmi men innan det ska jag käka mkt god mat här hemma :D nämnligen plankstek lr planka lr vad det heter.
Och eftersom inte anton är här å tröstar mig nu när jag håller på att dö av förkyldning så ska jag nog åka å köpa en stor fet godispåse, Hej tjockislördag ! :)

PS. En viss person tar fula kort på mig och vägrar låta mig radera dom från sin kamera, dålig stil får jag lov att säga. Speciellt när man kommer hem å upptäcker att just denna person har raderat bilder som är fina på sig själv från min mobil! Hämnden är ljuv sötnos ;D

-M


Kommentarer
Postat av: Julia :)

roligt med blogg :D saknar dig! :( <3

2008-09-20 @ 19:56:11
URL: http://juliettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0