Lördag

Idag väcktes jag av att min hund kraffsade på dörren till min brors rum. Jag gick upp och öppnade dörren till honom och först då märkte jag att jag faktist var pigg och hade sovit klart. Käkade lite frulle sedan åkte jag och mamma till apoteket, skulle köpa någon tvål som man ska tvätta knät med inför operation. Men eftersom det är mig vi pratar om lyckades jag även få med mig några nya tröjor hem :).
Jag sitter här och lyssna på min urtråkiga musik. Funderar på att rensa bort alla dåliga låtar och ladda ner ny musik. För ungefär hälften lyssnar jag inte ens på. Men jag känner inte riktigt att jag har tid med det, för det skulle ta ett bra tag. Har inte några ideér på vilka låtar jag ska ladda ner så ge gärna några förslag! :)
Om en stund kommer Anton :D. Då ska jag pussa på honom i massor för jag har då allt saknat min snygging! ;D

stay in school ;D (white chicks)
-Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0