Måndag

Idag va det en lugn dag i skolan, och det hände en speciell sak. haha fölåt men jag måste bara ta upp det här för det var väldigt roligt (ska inte nämna ditt namn) ;D. Vi står i kö i oasen och ska köpa mackor, så hör vi ett boooombom! Vänder oss om och får se den här personen liggande raklång på marken, eftersom vi känner den här personen var det lite extra roligt. Hoppas inte att du fick ont eller något :p, har då aldrig sett någon falla så för en annan , måste då varit en riktigt nygg kille du fick syn på ;D.
Efter skolan sov jag gott i mon soffa, sen kom anton lite sådär överraskande, då blev jag glad:) Sedan var det träningsmatch mote hylte, vinst med 3-0 sen spelade de ett fjärde set till 20 som de förlorade. Efter det var det lagfoto som gällde, blir nog bra med de nya överdragskläderna, även enskilda bilder togs och jag blev sådär kan jag säga.
Kom hem och kollade på idol och åt mat. Sedan fick jag ett överaskninsbesök igen av min anton:) dock lite kortare för att säga lycka till and so on.
Imorgon ska jag vara på väramo sjukhus klockan 07.30, sen märker vi hur mpnga dagar jag får stanna. Får inte ha mobilen på så jag kommer inte vara speciellt kontaktbar. Utan, er jag känner att jag vill ringa till kommer få sig ett litet samtal:). Fick också veta att jag itne behöver sova utan får bedövning i ryggen, det känns bra. Är faktist inte nervös just nu, men det kommer la kanske i morgon.

Ha det bra!
-M

Kommentarer
Postat av: Nina!

- lycka till my friend! And I will miss you in school! Very much! <33

2008-09-29 @ 23:42:23
Postat av: mikaela

tacktack :) i will miss you to! ........NAAT! jo det kommer jag :p

2008-09-29 @ 23:52:00
Postat av: den anonyma klanten

vi kanske ses på sjukhuset om jag fortsätter falla ;)

2008-09-30 @ 13:45:50
Postat av: hannie

lycka till gumman!

2008-09-30 @ 22:40:11
Postat av: Parken;)

Tja! vad fin du var i parken i lördags :)

2009-02-01 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0