Torsdag

Den här dagen har gått väligt fort tycker jag, hade företagsekonomiprov sista lektionen och det kändes som att det gick helt okej bra faktist.
Jag har kommit på att jag tycker faktist om att sjunga, det är roligt :). Det går inte en dag utan att jag sjunger en mening hit eller dit och ni ska bara höra mig i duschen ;D haha. Lite synd tycker jag faktist det är att man inte har så som det va på lundåker, för det va kul. Vi hade julavslutningen, lucian och sommaravslutningen i nian och på skolavslutningen sjöng jag,mimmi,thessan och linn You´ll be in my heart och jag sjöng faktist solo , haha det va väldigt nervöst måste jag säga men det va kul:) Fast det var ju bara en vers jag sjöng, men ändå:P.
NU börjar faktist min knäskada ta slut på mitt tålamod.. Känns som att jag har tappat gnistan lite, men det borde ju vara nu som jag ska bli peppad eftersom jag har fått operation och är på rätt väg och så. Det kan ju bero på att jag har fått vara vid sidan om planen och spelet lite för länge eller så är det för att jag vet vad jag har som väntar framför mig. Först otrolig smärta, hoppa på kryckor (vilket är tråkigt och jobbigt) sen kunna gå normalt, rehab rehab rehab rehab i 6 månader. Men jag ska ta mig igenom det snabbt har jag bestämt mig för, för jag vill kunna spela igen. Det är faktist något som jag har utvecklats i och jag tycker verkligen att det är så fruktansvärt roligt. Det gör ju inte saken värre att vi har världens bästa lagsamanhållning heller. :) Nästa säsong ska jag vara ute på plan och banka boll igen! haha.
Sitter och lyssnar på snook-längst fram i taxin, den är faktist skön. Snook har ganska roliga terxter ibland: "med en överkropp som mr Burns" haha vilka kommer på det lixom?
Nu ska jag läsa fetingboken :( om jag orkar vill säga :P
-Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0