10 saker ni inte visste om fröken Larsson

1: Tycker inte om mitt tredje namn maria, så väljer oftast att inte nämna det. Jag heter mikaela, linnea larsson.
2: Älskar att jävlas med folk, retas och driva med folk är bland det roligaste som finns.
3: Tycker väldigt mycket om hästar, ångrar att jag slutade rida ganska så mycket. Hästar är så mysiga tycker jag, fina och stora djur.
4: Var tykig som liten, trodde att jag var något när jag var liten haha, sa kaxiga saker och trodde att jag var cool eller något. Det gick över som tur var, fast övergick till blyghet. Nu är jag inte så blyg längre vilket är mycket bra:).
5: Tycker inte om beiga människor, tråkiga människor som inte säger något och bara håller med andra är bland det värsta jag vet. Alla måste ju ha en egen vilja och kunna prata? Hur trevligt är det att presentera sig för någon som bara säger hej och svarar ja på möjliga frågor? Inte speciellt givande enligt mig :)
6: Ruskigt rädd för ormar, springer inte i ute i skogen under sommartid om jag inte måste. Mimmi lyckades skrämma mig i thailand så jag började gråta, haha, blev själv förvånad att jag var så rädd. Det roliga är att det aldig var någon orm, utan bara mimmi som skulle skoja med mig.
7: Envis, Vill oftast få min vilja igenom. Ger jag mig in på någonting ger jag mig fan på att jag ska klara av det om det är något jag själv valt vill säga.
8: Upprepar ofta om någon säger något roligt eller grammatiskt fel,jag vet att jag inte är den rätta personen att göra det kanske :P eftersom jag inte själv är glasklar på den fronten.
9: Pillar alltid på saker, har jag ätit klart och inte orkar käka upp pillar jag alltid i maten. Tar pappa undan tallriken hittar jag en kapsylöppnare att pilla på, tar han bort den också så hittar jag något annat. Pillmani!
10. Är nog sveriges kittligaste person, jag är kittlig nästan överallt. Det är helt sjukt, och roligt för alla runt omkring mig. Kul att man kan roa någon iaf ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0