Bra tisdag

Irritationsobjekt: Kan inte få min bild att synas !!!
Förkyldningen börjar gå över nu, förutom att jag låter om en kråka och har riktigt ont i bihålorna så är allt toppen :). Idag har jag spenderat ena halvan av dagen i skolan, andra halvan hos Anton. Dagen började med företagsekonomi, lagom segt sådär på morgonkvisten. Sedan var det fika med A klassen vilket vi gör varje tisdagsmorgon, meningen är väl att vi ska få bättre sammanhållning mellan klasserna och det funkar la sådär om jag får säga det själv. Det ser ut ungefär såhär: B klassen vid ett bord, A klassen vid bordet bakom. Sara som sitter vid A bordet och är den ända vi känner från den klassen slänger några ord över till oss (eller tvärt om), alla äter upp sin fika och går.
Jaja, back to my day! Dagen fortsätter med ytteligare en FG lektion.
Lunch+Fisk=inte hungrig.
Matte, vikare+jag fattar sådär mkt+Jenny Ayala= två uppgifter gjorda.
Sedan så skulle vi ha etreprenörskap till halv fyra men eftersom jag, Sara och Nina hade gjort klart vår affärsidé och affärsplan behövde vi inte vara kvar länge. Måste även nämna att Andreas, vår entreprenör lärare är hur soft som helst. Lämnar skolan vid sådär 14.20.
Väl framme hos Anton skulle hans lillasyster Alice ha kalas. Temat va prinsessor , hur gulliga som helst :). Jag och Anton tog en liten promenad ner till kossorna, en kalv hade rymt så den fixade anton in i hagen igen. Satt på bryggan en stund och hade det mysigt. Sedan va det fika så vi drog oss upp till huset igen. Juste glömde säga att jag blev nerbrottad sådär tre gånger kanske under denna dryga tid vi var ute. Helt oskyldig...kanske;). Jag satt kvar på uteplatsen med mosterAnton och john medan Anton och hans kusin gick och sköt fåglar eller vad dom gjorde. Alice öppnade presenter och jag fick läsa vad det stod på korten. Efter en stund ute blev det slapp på soffan och på kvällen ville Antons mamma hoppa långhopprep, haha, jag fick veva eftersom jag inte kan hoppa :P. Men kajsa,Anton och Alice fixade hoppandet bra, Maria också faktist ;).
Dagen har varit himlans bra+ Anton har världens mysigaste familj!+ jag är kär= Kan det bli bättre? :)

Som de flest kanske har uppfattat så har jag lite problem med stavningen ibland :p. Speciellt när det gäller Ä och E, fattar inte hur svårt det kan vara egentligen men tydligen är jag för trög för att höra skilnad haha. Som tex:  stavas det väl, eller vel? Kalla mig trög om ni vill men jag har faktist ingen aning. haha . Klockan är 22.45 och jag ska snart sova, det ska bli riktigt gött faktist för jag är satans trött. Ha det gott folks!

   
Bilden på oss ser rolig ut för min mobil suger, den andra bilden är utsikt hos antons hus fint , det ser ut som att det är helt långt till sjön, men det är det inte :)
Peace out!
-mikaela


Kommentarer
Postat av: Elin

vÄl

2008-09-24 @ 16:11:18
URL: http://gustafssons.blogg.se/
Postat av: thess

vad behöver du hjälp md goding? vs bloggoutfiten? ;)

2008-09-24 @ 16:25:32
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0