SJUK och rastlös

Jahopp, då va det söndag igen och självklart har jag lyckats bli sjuk. Så imorgon blir det ingen skola för min del, måste verkligen se till att bli frisk den här veckan.
Ligger och lyssnar på Jet-shine on , den är bra. Typisk sån där "OC musik" som jag kallar det, som jag säkert har fått av anton, för jag har då ingen koll på sådan musik. Har kommit på att det är härligt att lyssna på det. En annan sak jag har kommit på är att jag är fruktansvärt dålig på att hålla ordning på mitt rum, tror att de flesta kanske känner igen sig på den punkten. Kläder slängs på golvet hit å dit, orkar typ aldrig bädda sängen, och jag kommer knappt ihåg sist jag damsög. Som tur är har jag en mormor som mycket gärna damsuger å plockar undan på mitt rum och i övriga huset. Ett tack till henne får man väl säga.
Satt och kollade på volleyboll på eurosport innan,Damer Frankrike-Tyskland. Blir så fruktansvärt sugen på att spela. Har faktist varit med en hel del på specialidrotten nu, eller har varit med å tagit lite mottagning och försvar men det är ju iaf mer än att bara stå och titta på. Tyvärr är det bara en vecka och en dag kvar tills jag är tillbaka på ruta ett (vilket kommer suga). Bara att räkna med att jag inte kan spela ngt över huvud taget den här säsongen. Så elitserien får jag spendera vid sidan om och heja på mina töser. Ska bli kul och se hur det går för oss faktist, hoppas på att vi minst kan hålla oss kvar iaf. Har ju trots allt ett ganska så tunt lag med typ medelålder på 18år och ganska så lite erfarenhet av elitseriespel. Men till skillnad från Lejonen så har vi ett lag med egna produkter och inte massa polacker som representerar gislaved :P. Så kom och kolla på laget när matcherna sätter igång i oktober ! :)
Nu ska jag kolla på Tv-pucken där två killar från gislaved är med och spelar för småland.

anton, jag saknar dig fasten det inte så länge sen vi sågs :P <3
-M

Kommentarer
Postat av: thess

woho, välkommen till klubben couling! blogg! <3

2008-09-21 @ 15:50:54
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/
Postat av: Sara

kul att du har skaffat blogg tjejen =)

2008-09-21 @ 18:44:46
URL: http://sarapsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0