Trött dag

Jag är väldigt festsugen :) och det här är en bild med mycket alkohol och på en av de bästa förfesterna jag varit på ! :) MÅSTE GÖRAS OM BRUDAR! (och det är då dessa två blondiner till höger det står om i följande stycke.)


Sara,mikaela och mimmi

Shit! Nu börjar det närma sig operation och jag är lite skraj måste jag erkänna. Var hos sjukgymnasten för sista gången idag, ska ju tillbaka efter operationen med i och för sig men det lär ju dröja ett tag.
Dagen idag har varit trött, hade en lååång engelska lektion men det fixade jag och mimmi med vår roliga "trötthumor". Vi skulle skriva om konsentrationsläger som vi då fick till "Camp concentration" vilket vi tyckte lät mycket bättre. Sedan så skulle vi skriva att de sorterades män för sig och kvinnor för sig men vi kunde inte riktigt komma på hur vi skulle skriva det bra, men då kom mimmi på den brilljanta idén med sådan rolig och bra engelska!
Mimmi- Women went to the right..
Mikaela- And men left..
Tystnad= båda tänker efter på vad jag egentligen sa
Skrattanfall!
Där lyckades vi också få till ett sånt där bra skämt som bara är roligt när man är trött och flummig. Även fast jag tror att de flesta fattar så, för er som kanske inte fattar så blir det en dubbel betydelse på ordet left. Sedan gör det ju inte saken bättre av att jag inte alltid kan läsa så bra. Tur är väl att vi är såpass lättroade ;D. Det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, isf borde jag bli hundratals år. För tänk hur många gånger vi skrattar på en dag (inte minst åt Jenny) och gånga det med 365 dagar, då får vi fram det på ett år och det lär vara en hel del bara på ett år.
Idag ska jag ta mig upp till träningen med hjälp av cykel, men innan det ska jag skriva en svenska uppsats som ska redovisas muntligt imorgon och plugga till företagsekonomiprovet som vi också har imorgon. Fast det blir nog inte speciellt svårt med tanke på att vi har gått igenom allt och jag fattar faktist. Ska även läsa igenom vårt "Camp concentration" som också ska redovisas muntligt imorgon.

Simma lungt!
-M


Kommentarer
Postat av: thessluss

okey, förstår :) men det är för att du har fel design. du måste välja en design på bloggen så att du kan ha foton osv. det är en början sedan finns det massa olika finnesser, men det är något jag inte orkat mej på! men testa ändra design så funkar det! :)<3

2008-09-24 @ 19:32:08
URL: http://theresebengtsson.webblogg.se/
Postat av: hannie

nu har du fått dig ännu en läsare! jag simmar alltid lugnt ;) btw, ännu större fest med mer människor till tomte.. hmm, det blir en funderare :)

2008-09-25 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0